luni, 19 ianuarie 2015

Cum alegi un termos

Acum 2 zile racit fiind m-am hotarat sa suplimentez tratamentul medicamentos cu ceaiuri . Dar pentru a bea multe ceaiuri trebuie sa le prepari , sa le incalzesti...Si e greu sa tot te ocupi de ceaiuri  cand nu prea ai chef din cauza gripei sau racelii.

Sotia m-a tot batut la cap sa cumparam un termos (la fel ca cel din imagine ) de 1 litru pentru ceai.
Am gasit unul la un pret rezonabil si e foarte eficent. Iti faci ceaiul din plantele care le vrei (eu le amestec) , strecori ceaiul si il depozitezi cald in termos iar pentru cateva ore doar torni linistit in cana. Foarte simplu si eficent.

Aici ai cateva modele si oferte la termosuri !

La ce mai poti folosi un termos? Iarna , daca ai un termos mai mare , poti sa-ti duci cu tine la munte , ceai cald,cafea fierbine, vin fiert sau chiar o supa fierbinte , fac foarte bine cand tremuri de frig dupa sanius sau o zi de dat cu placa pe partie.

Termosul nu tine seama de sezon , astfel ca vara , daca ai un termos cu o gura mai mare , poti sa-ti pui o bautura rocoritoare , in care ineci cateva cuburi de gheata. E usor de depozitat si foarte eficent.
Eu personal sunt foarte incantat de aceasta achizitie.

Mai nou am descoperit ca termosul poate fi foarte practic cand ai un nou membru in familie . Micutul sau micuta poate beneficia de lapte cald , fara mama sau tata sa fie stresati de locul sau modul in care vor incalzi laptele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

parerea ta ...