sâmbătă, 15 iunie 2013

Mandru ca sunt roman 2

Masini electrice in ROmania?

Nascut si crescut in Romania sunt obisnuit cu drumurile pline de gropi , trotuare impracticabile, coziile interminabile intr-un trafic prost gestionat, lipsa autostrazilor... Masinile sunt scumpe, combustibilul creste cum ii taie capul pe cei care detin benzinariile. Multe dintre rablele Europei esueaza pe drumurile noastre. Taxa de mediu te usuca daca vrei sa-ti cumperi un automobil second la pret decent.

Personal imi doresc o masina electrica. De ce electrica? Pentru a nu mai plati atat de mult pentru combustibil , preturile la carburant cresc daca creste euro, daca bate vantul , daca vor muschi lor, si nu scad decat pentru a creste din nou.
Sa revenim la masina electrica. Pentru transportul urban am fost fascinat de Twizy , o masinuta pentru 2 persoane pentru oras. Si costa cam la 7000 de euro. Si partea faina e ca daca un francez o achizitioneaza , primeste o prima de 5000 de euro de la statul francez ( sau primea cel putin). Am intrebat si pe la noi , si intradevar Statul Roman te scuteste de taxa de poluare :) . In plus nici nu ai unde sa incarci masina electrica. Asa ca pot sa spun ca am inca un motiv sa fiu mandru.

Tu esti mandru(a) ca esti roman(ca)?

Articole asemanatoare:



5 comentarii:

  1. Sunt mandru ca sunt roman cand atunci cand intr-o tara straina cand auzi vorbindu-se limba ta materna , intorci capul si amutesti sperand sa nu isi dea seama concetatenii ca esti roman?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, chiar sunt mandru ca sunt roman, dar avem multe de schimbat in atitudine si gandire

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma, eu sunt roman pentru ca n-am ce sa fiu altceva :)) Nu mi-e rusine. Mi-e rusine cu jegurile care ne "conduc" tara si cu ciorile borate (le zic ciori borate pentru ca, mai nou, n-ai voie sa le mai zici tigani.. cica e mare amenda pentru folosirea cuvantului TIGAN .. 7000 de euro... auzi tupeu pe ei, ciori borate..)

    RăspundețiȘtergere
  4. din pacate , Gabriel , toata istoria noastra este plina de personaje corupte aflate la conducere, dar nici noi persoanele de rand nu suntem mai buni, deoarece dam mita, incurajam minciuna, votam coruptia, etc

    RăspundețiȘtergere
  5. Stai liniștit, și dacă îți cumperi mașină electrică, tot arzi într-un fel, combustibil. :))

    Păi de ce să-ți iei mașină second, decentă? Ia-ți-o nouă, să meargă și cifra de afaceri a producătorilor din Vest. Sau ai impresia că altul e motivul pentru care am intrat în UE? Suntem piață de desfacere, și atât.

    RăspundețiȘtergere

parerea ta ...