joi, 18 aprilie 2013

De ce sa iti faci Asigurarea RCA online


asigurare RCA ieftina online
E timpul pentru o asigurare RCA ieftina online



Din ce in ce mai multa lume din Romania au acces la internet ,astfel multe servici s-au mutat in mediul online. Poti face cumparaturi online, simplu si cu livrare la domiciliu.


Asa ca de ce sa nu iti faci Asigurare RCA  online ? E foarte practic, dureaza doar 5 minute, alegi din toate ofertele ceea mai convenabila oferta (fara a mai fi fraierit de intermediar) , poti sa beneficiezi si de reduceri ( in cazul promotiilor), livrarea este gratuita la domiciliu chiar in ziua urmatoare.


Pentru a vedea cat e de simplu si cat te costa aici gasesti :

TU ce varianta preferi ?

2 comentarii:

  1. Eu unul am incercat si varianta asta. Partea proasta e ca nu te anunta nimeni cand iti expira (si da, se intampla sa se apropie ziua si eu sa nu am habar, pentru ca o fac de obicei pe un an de zile) sau daca apare o oferta mai buna in alta parte, etc, etc. Eu am noroc cu agentul meu, ma tine la curent cu tot ce misca in treaba asta, evident in folosul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca iti faci asigurarea online de ex: emag.ro . automat cand se apropie data expirarii , esti anuntat prin email. In plus singurii care aveau in decembrie 2012, ianuarie 2013 reducere de 10 % la asigurarea RCA erau cei de la EMAG

    RăspundețiȘtergere

parerea ta ...